Fremtind har sett en seksdobling i antall kunder som får hjelp fra chatboten deres
Fremtind lanserte chatboten sin i 2019 og i fjor var det seks ganger så mange kunder som fikk hjelp fra den automatiske kundebehandleren som i lanseringsåret.
![Forretningsutvikler i Fremtind, Marius Martini Frantzen. | Foto: Fremtind / PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15400761/dt869a/ALTERNATES/schema-16_9/Marius%2520Martini%2520Frantzen.jpg)
I april 2019 lanserte Fremtind chatboten sin. Det året fikk rundt 22.000 kunder hjelp av den automatiske kundebehandleren, i fjor hjalp den 140.000 kunder. Totalt har den behandlet 200.000 samtaler for forsikringsselskapet.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Bakgrunn: ChatGPT
For abonnenter