Fremtind har sett en seksdobling i antall kunder som får hjelp fra chatboten deres

Fremtind lanserte chatboten sin i 2019 og i fjor var det seks ganger så mange kunder som fikk hjelp fra den automatiske kundebehandleren som i lanseringsåret.
Forretningsutvikler i Fremtind, Marius Martini Frantzen. | Foto: Fremtind / PR
Forretningsutvikler i Fremtind, Marius Martini Frantzen. | Foto: Fremtind / PR

I april 2019 lanserte Fremtind chatboten sin. Det året fikk rundt 22.000 kunder hjelp av den automatiske kundebehandleren, i fjor hjalp den 140.000 kunder. Totalt har den behandlet 200.000 samtaler for forsikringsselskapet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også