Gjensidige skal benytte ChatGPT for å effektivisere sine prosesser

Gjensidige ser potensial i å bruke den nye maskinlæringstjenesten ChatGPT til å effektivisere sine prosesser.
Foto: Gjensidige / PR
Foto: Gjensidige / PR

På tampen av 2022 ble ChatGPT lansert og er blitt brukt i alt fra å skrive takketaler til eksamensoppgaver. Det er en avansert maskinlæringsmodell som forstår og genererer naturlig språk. Dette gjør at den kan besvare spørsmål, skrive essays og selv generere nye tekster med overbevisende naturlighet. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også