Tryg har trent egen chat-tjeneste siden 2018: – Stadig flere får hjelp fra chatboten

I 2018 startet Tryg i samarbeid med Boost AI, utviklingen av en chatbot. Siden den gang har stadig flere av forsikringsselskapets kunder fått hjelp av den digitale medarbeideren. 
Avdelingsleder for digital kommunikasjon i Tryg, Iren Helle. | Foto: Tryg / PR
Avdelingsleder for digital kommunikasjon i Tryg, Iren Helle. | Foto: Tryg / PR

I 2018 startet Tryg et samarbeid med det Stavanger-baserte selskapet Boost AI om å utvikle chatboter. Siden den gang har forsikringsselskapet jobbet målrettet med å utvikle løsningen og tjenesten blir stadig mer populær blant kundene.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også