Mobilitetsmarkedet er i endring - dette påvirker forsikringsbransjen
Forsikring blir mindre synlig når kunden kjøper, abonnerer eller leier bil digitalt. – Vi jobber derfor med å tilby integrerte og gode løsninger, sier Maren Brevik Klingen i Fremtind.
![I ENDRING: Det tradisjonelle bilholdet er i endring, noe som krever nye bilforsikringsprodukter, ifølge Maren Brevik Klingen, fagansvarlig i partneravdelingen i Fremtind. | Foto: Fremtind](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15189918/eadk05/ALTERNATES/schema-16_9/Fremtind_Maren%2520Brevik%2520Klingen.jpg)
I tillegg til å være godt posisjonert i de tradisjonelle salgskanalene når kundene trenger bilforsikring, blir partnerskap viktig i tiden som kommer, tror Maren Brevik Klingen, fagansvarlig i partneravdelingen i Fremtind.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.