Mobilitetsmarkedet er i endring - dette påvirker forsikringsbransjen

Forsikring blir mindre synlig når kunden kjøper, abonnerer eller leier bil digitalt. – Vi jobber derfor med å tilby integrerte og gode løsninger, sier Maren Brevik Klingen i Fremtind. 
I ENDRING: Det tradisjonelle bilholdet er i endring, noe som krever nye bilforsikringsprodukter, ifølge Maren Brevik Klingen, fagansvarlig i partneravdelingen i Fremtind. | Foto: Fremtind
I ENDRING: Det tradisjonelle bilholdet er i endring, noe som krever nye bilforsikringsprodukter, ifølge Maren Brevik Klingen, fagansvarlig i partneravdelingen i Fremtind. | Foto: Fremtind

I tillegg til å være godt posisjonert i de tradisjonelle salgskanalene når kundene trenger bilforsikring, blir partnerskap viktig i tiden som kommer, tror Maren Brevik Klingen, fagansvarlig i partneravdelingen i Fremtind. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også