Vipps tester annonser i appen for å bøte på underskuddet
![Foto: Lise Åserud / NTB](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14862975/g6vf01/ALTERNATES/schema-16_9/NTB_uYHjcmfIO4o.jpg)
Vipps har satt i gang et prosjekt med annonser i appen sin for å bøte på selskapets underskudd, det skriver Shifter. Vipps-appen har i dag rundt 139.000 bedriftskunder og 4,3 millioner sluttbrukere.
– Det finnes ikke mange kanaler der du treffer mer enn én million nordmenn hver eneste dag, sier kommunikasjonssjef Caroline Lunde til Shifter.
Vipps har hatt et underskudd på 702 millioner kroner etter at selskapet ble skilt ut fra DNB. Danske Mobilepay, som nylig fusjonerte med Vipps, har hatt et underskudd på 1065 millioner danske kroner fra 2017 til i dag.
Relaterte artikler
Vipps håper på dom mot Apple i løpet av året
For abonnenter