Nordea om bruk av hjemmekontor ved sykdom: – God dialog mellom leder og ansatt er viktig

Pandemien har senket terskelen for å ta hjemmekontor om man er i litt dårlig form. 
DIALOG: – Muligheten for å jobbe mer hjemmefra gjør det nok også vanskeligere å sette tydelige grenser for når man kan jobbe og når man er syk, og her er god dialog mellom leder og ansatt viktig, sier kommunikasjonsdirektør Christian Steffensen i Nordea. | Foto: Nordea
DIALOG: – Muligheten for å jobbe mer hjemmefra gjør det nok også vanskeligere å sette tydelige grenser for når man kan jobbe og når man er syk, og her er god dialog mellom leder og ansatt viktig, sier kommunikasjonsdirektør Christian Steffensen i Nordea. | Foto: Nordea

FinansWatch har i en rekke saker satt fokuset på dilemmaer som kan oppstå rundt spørsmålet om restarbeidsevne. Kommunikasjonsdirektør Christian Steffensen i Nordea er klar på hva som er praksis hos dem. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også