Ny leder for kundeservice i Sparebanken Møre

Trine Nedregård Nakken overtar områdene kundeservice og Næringsbasen i banken. 
Trine Nedregård Nakken er ny leder for kundeservice og Næringsbasen i Sparebanken Møre. | Foto: Sparebanken Møre
Trine Nedregård Nakken er ny leder for kundeservice og Næringsbasen i Sparebanken Møre. | Foto: Sparebanken Møre

Trine Nedregård Nakken er ansatt som ny leder for kundeservice og Næringsbasen i Sparebanken Møre. Hun kommer fra stillingen som leder for kundeservice i Nordea Nordvest. 

Næringsbasen er en satsning fra banken som består av et team av bedriftsrådgivere med ulik spisskompetanse.

– Dette er en jobb som umiddelbart fanget min interesse og for meg er dette en spennende utfordring. Jeg gleder meg til å være med på å videreutvikle to viktige enheter i banken gjennom effektivisering og digitalisering, og gjøre de godt rustet til å bli fremtidens kundesenter. Målet er å skape smidige prosesser og gode digitale løsninger samtidig som vi ivaretar verdien av personlig rådgivning, sier Nedregård Nakken i en pressemelding.

Nedregård Nakken har en bachelorgrad i eksportmarkedsføring fra Høgskolen i Ålesund og har jobbet i Nordea siden 2011 i ulike roller. 

Nedregård Nakken overtar etter Vibeke Skår Klock som har fått en ny rolle i banken og starter i jobben 1. juni.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også