Gjensidige tror konkurrentene kjenner på prispresset

Ekstraordinære prisøkninger ser ikke ut til å skremme vekk Gjensidiges kunder i Norge. Ledelsen tror konkurrentene må øke prisene minst like mye.
PRISBEVISSTE: Konsernsjef Geir Holmgren og finansdirektør Jostein Amdal sier selskapet har vært opptatt av å ligge i forkant av inflasjonen i prissettingen. | Foto: Fredrik Varfjell / NTB
PRISBEVISSTE: Konsernsjef Geir Holmgren og finansdirektør Jostein Amdal sier selskapet har vært opptatt av å ligge i forkant av inflasjonen i prissettingen. | Foto: Fredrik Varfjell / NTB

Det var i fjor sommer Gjensidige igangsatte en serie med prisøkninger for å bedre selskapets lønnsomhet, blant annet etter en kraftig kostnadsøkning knyttet til bilskader.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også