Fremtind om værkaoset i Sør-Norge: – Vi venter at antall vannskader vil bli høyt

Forsikringsselskapet opplever usedvanlig stor pågang på telefon. Vannskadene strømmer på, men også flere utforkjøringer og kollisjoner meldes inn. 
HEKTISK: – Det har vært hektiske dager for både fagansvarlige og kundebehandlere, sier kommunikasjonssjef Anette Grønby Rein i Fremtind.
HEKTISK: – Det har vært hektiske dager for både fagansvarlige og kundebehandlere, sier kommunikasjonssjef Anette Grønby Rein i Fremtind.

– Mange melder inn vann i kjelleren og vannskader som følge av utett tak. I tillegg får vi meldt om flere utforkjøringer og kollisjoner. Vi har full prioritet for å hjelpe kundene våre nå, og jobber så raskt vi kan, men siden det er veldig mange som trenger hjelp samtidig, kan det ta litt lenger tid enn normalt å få svar på telefon. Men alle skal være trygge på at de får hjelp. Kunder hos Fremtind kan vurdere å melde skaden digitalt, sier kommunikasjonssjef Anette Grønby Rein i Fremtind til FinansWatch. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå