If: Den gode samtalen kan ikke erstattes av kunstig intelligens

Selv om KI vil være en stor del av forsikringsbransjens hverdag fremover, er det fremdeles noen aspekter som ikke kan løses med kunstig intelligens, mener Ingrid Janbu Holthe i If. 
EFFEKTIVISERER: – Data er viktig i forsikringsbransjen, både i produkter og tjenester. Kunstig intelligens sikrer effektivisering, automatisering og nøyaktighet i mange av våre arbeidsoppgaver, sier nordisk leder privatmarked Ingrid Janbu Holthe i If. | Foto: If
EFFEKTIVISERER: – Data er viktig i forsikringsbransjen, både i produkter og tjenester. Kunstig intelligens sikrer effektivisering, automatisering og nøyaktighet i mange av våre arbeidsoppgaver, sier nordisk leder privatmarked Ingrid Janbu Holthe i If. | Foto: If

– Bruk av kunstig intelligens er ikke noe nytt i If, men åpner stadig for nye muligheter, sier nordisk leder privatmarked i If, Ingrid Janbu Holthe, til FinansWatch. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også