Fremtind har opprettet eget «Hans»-team: Kapasiteten mer eller mindre sprengt

Store og mange arbeidsoppgaver gjør at forsikringsselskapet Fremtind får utfordringer med kapasiteten i arbeidet med «Hans». Et eget team er satt opp for å få unna skademeldingene fra ekstremværet.
Avdelingsleder for kundeservice på bygning hos Fremtind, Erling Pande Braathen. | Foto: Fremtind
Avdelingsleder for kundeservice på bygning hos Fremtind, Erling Pande Braathen. | Foto: Fremtind

Etter uværet «Hans» har det vært ekstremt mange skademeldinger inn hos forsikringsselskapene i Norge. For Fremtind har de nå fått inn omtrent 3250 skader, som selskapet estimerer har en erstatningssum på 288 millioner kroner, som fortsatt kan vokse.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også