Frende kåret til beste forsikringsselskap i kundeservicemåling
KSIndeks er basert på hva 20 000 privatkunder svarer om opplevelsen sin med kundeservicen, kort tid etter at de har vært i kontakt. Kundene til Frende sier at kundesenteret er «knallgode på å gi informasjon og veiledning. Når det kombineres med best serviceinnstilling blir resultatet svært bra.»
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler:
Møter økt forsikringssvindel med kunstig intelligens
For abonnenter
Frende-resultatet: Tapte 133 millioner på investeringer
For abonnenter