Frende kåret til beste forsikringsselskap i kundeservicemåling

Det er god stemning på kontoret hos Frende i dag, etter at de i går mottok pris for beste forsikringsselskap i kundeserviceundersøkelsen KSIndeks. 
BEST PÅ KUNDESERVICE: Denne glade gjengen var i Oslo onsdag kveld for å ta imot prisen. Fra venstre: Sofie Danielsen, Thomas Otto, Bjørn Bohne, Lisbeth Jansen, Henrik Wabakken Larsen, Åse Levanger og Håvard Engesæter. | Foto: Frende
BEST PÅ KUNDESERVICE: Denne glade gjengen var i Oslo onsdag kveld for å ta imot prisen. Fra venstre: Sofie Danielsen, Thomas Otto, Bjørn Bohne, Lisbeth Jansen, Henrik Wabakken Larsen, Åse Levanger og Håvard Engesæter. | Foto: Frende

KSIndeks er basert på hva 20 000 privatkunder svarer om opplevelsen sin med kundeservicen, kort tid etter at de har vært i kontakt. Kundene til Frende sier at kundesenteret er «knallgode på å gi informasjon og veiledning. Når det kombineres med best serviceinnstilling blir resultatet svært bra.»

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også