Storebrand vil ha kundene til å ta fremtidspraten

«Fremtidsforestillinger» er en del av Storebrands nye reklamekampanje.
Markedsdirektør Camilla Haveland i Storebrand vil inspirere norske familier og par til å ta framtidspraten med en ny serie reklamefilmer. | Foto: Kristian Skalland Moen
Markedsdirektør Camilla Haveland i Storebrand vil inspirere norske familier og par til å ta framtidspraten med en ny serie reklamefilmer. | Foto: Kristian Skalland Moen

Storebrand vil ha kundene til å ta stilling til sin egen framtid, og ta grep for den fremtiden de ønsker seg allerede i dag. 

Selskapets nye kampanje består blant annet av en serie filmer kalt «Fremtidsforestillinger», der par og familier forestiller seg fremtidsscenarier i en slags impro-lek.

– Altfor mange utsetter eller unngår å ta stilling til egen fremtid. Kanskje på grunn av alvoret som ligger i det, eller at det oppleves som litt vanskelig. Vi ønsker å hjelpe folk til å ta grep i dag for den fremtiden de ønsker seg – rett og slett å investere i fremtiden. Derfor viser vi i disse filmene frem noen som har funnet en litt artigere måte å ta stilling til fremtiden på, sier markedsdirektør Camilla Haveland i Storebrand i en pressemelding.

Kampanjen er første del av et nytt kommunikasjons-konsept. Storebrand ønsker å vise frem bredden av det de har å tilby gjennom ulike situasjoner og livshendelser folk kan kjenne seg igjen i.

Filmene er utviklet i samarbeid med Per Høj, og produsert av svenske B-Reel Films. Flere elementer fra den nye kampanjen kommer på lufta fremover, blant annet på radio, digitalt og i sosiale medier.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også