Kritikk mot DNB etter bildebruk i markedsføring av boliglån
DNB har spilt videre på bildet som influenser Sophie Elise Isachsen la ut i februar. Det har skapt reaksjoner.
![På DNBs bilde ser man at en av personene holder en nøkkel nede til høyre, istedenfor plastikkposen på det opprinnelige bildet. | Foto: Instagram/DNB](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15218539/j3ey6e/ALTERNATES/schema-16_9/DNB%2520Sophie%2520Elise.jpg)
DNB har den siste tiden fått både negative og positive reaksjoner på sin markedsføring av boliglån til unge, «ung milliarden». I markedsføringen har banken spilt videre på det omdiskuterte bilde som influenser Sophie Elise Isachsen la ut på Instagram i midten av februar.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.