Gjensidige: – Dette er fremtidens boligforsikringsprodukt

Forsikringsselskapet Gjensidige begynner å nærme seg sin sensorikk-satsing på boligforsikringen.
Leder for Nyskaping og Vekst i Gjensidige, Kim Wikan Barth. | Foto: Privat – Heiko Junge / NTB
Leder for Nyskaping og Vekst i Gjensidige, Kim Wikan Barth. | Foto: Privat – Heiko Junge / NTB

2023 blir året der vi kan få se mer av boligforsikringsproduktet som skal ta i bruk sensorikk. Direktør for nyskapning og vekst Kim Wikan Barth i Gjensidige sier til FinansWatch at det er en innovasjon på boligsiden av forsikringen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også