Gjensidige: – Dette er fremtidens boligforsikringsprodukt

Forsikringsselskapet Gjensidige begynner å nærme seg sin sensorikk-satsing på boligforsikringen.
Leder for Nyskaping og Vekst i Gjensidige, Kim Wikan Barth. | Foto: Privat – Heiko Junge / NTB
Leder for Nyskaping og Vekst i Gjensidige, Kim Wikan Barth. | Foto: Privat – Heiko Junge / NTB

2023 blir året der vi kan få se mer av boligforsikringsproduktet som skal ta i bruk sensorikk. Direktør for nyskapning og vekst Kim Wikan Barth i Gjensidige sier til FinansWatch at det er en innovasjon på boligsiden av forsikringen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også