EPSIs forsikringskåring 2022: Mindre selskaper scorer best i privatmarkedet
– Vi jobber stadig med å innhente og benytte kundeinnsikt, slik at kundene får det de faktisk har behov for og ønske om, sier Kathrine G. Aamoth i JBF.
![FORVENTNINGER: Forsikringskundene har stadig høyere forventninger til forsikringsselskapene sine. – Det krever mer av oss, sier konserndirektør forsikring Kathrine G. Aamoth i JBF, som topper Epsis måling av kundetilfredshet i privatmarkedet i forsikringsbransjen.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14566102.ece/ALTERNATES/schema-16_9/JBF_Katrine_Amoth__jbl_008.jpg)
Forsikringsselskapet JBF presterer aller best i Epsi-målingen over kundetilfredshet i privatmarkedet i forsikringsbransjen, etterfulgt av WaterCircles og KLP.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
DNB svakest ut i EPSI sin forsikringsundersøkelse
For abonnenter
Fremtind om Epsi-resultat: – Vi er veldig skuffet
For abonnenter