Epsis forsikringskåring: JBF har flest tilfredse privatkunder
– Kundeinnsikt er viktig for å sikre at vi er relevante for kundene våre. Resultatene viser at vi definitivt er på rett spor, sier Kathrine G. Aamoth i JBF.
![FORVENTNINGER: Forsikringskundene har stadig høyere forventninger til forsikringsselskapene sine. – Det krever mer av oss, sier konserndirektør forsikring Kathrine G. Aamoth i JBF. | Foto: JBF](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14566102.ece/ALTERNATES/schema-16_9/JBF_Katrine_Amoth__jbl_008.jpg)
Forsikringsselskapet JBF presterer aller best i Epsi-målingen over kundetilfredshet i forsikringsbransjen. Tidligere har JBF kun deltatt i en samlepott i rangeringen.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.