Epsis forsikringskåring: JBF har flest tilfredse privatkunder

– Kundeinnsikt er viktig for å sikre at vi er relevante for kundene våre. Resultatene viser at vi definitivt er på rett spor, sier Kathrine G. Aamoth i JBF.
FORVENTNINGER: Forsikringskundene har stadig høyere forventninger til forsikringsselskapene sine. – Det krever mer av oss, sier konserndirektør forsikring Kathrine G. Aamoth i JBF. | Foto: JBF
FORVENTNINGER: Forsikringskundene har stadig høyere forventninger til forsikringsselskapene sine. – Det krever mer av oss, sier konserndirektør forsikring Kathrine G. Aamoth i JBF. | Foto: JBF

Forsikringsselskapet JBF presterer aller best i Epsi-målingen over kundetilfredshet i forsikringsbransjen. Tidligere har JBF kun deltatt i en samlepott i rangeringen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også