DNB henter spareinspirasjon fra kvinnesatsing

Banken vil ta med seg det de har lært fra satsingen #hun investerer for å kunne nå flere sparekunder. 
KUNNSKAPSBEHOV: – EPSI-undersøkelsen peker på hvor viktig det er med kunnskap, og vi ser særlig gode effekter av arbeidet vi har lagt ned for å gjøre kunnskap tilgjengelig gjennom #huninvesterer, sier kommunikasjonsansvarlig Kari Vartdal Riise i DNB.
KUNNSKAPSBEHOV: – EPSI-undersøkelsen peker på hvor viktig det er med kunnskap, og vi ser særlig gode effekter av arbeidet vi har lagt ned for å gjøre kunnskap tilgjengelig gjennom #huninvesterer, sier kommunikasjonsansvarlig Kari Vartdal Riise i DNB.

Epsi publiserte denne uken en studie som viser at kundetilfredsheten med leverandører av sparing- og investeringstjenester er lunken. Minst fornøyd er sparekundene i de største bankene; Danske Bank, Nordea og DNB. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også