Storbanker har de minst fornøyde sparekundene: – De må informere på en måte Hvermannsen forstår

De som skårer best i Epsis sparestudie kjenner kundene sine bedre og kartlegger bedre formålet med sparingen, mener Fredrik Høst i Epsi. 
SPAREKUNNSKAP: – Nordmenn har vel i større grad brukt boligen som sparegris enn hva tilfellet har vært i Sverige og Danmark, og vi har av den grunn satt oss mindre inn i alternativene, sier daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge.
SPAREKUNNSKAP: – Nordmenn har vel i større grad brukt boligen som sparegris enn hva tilfellet har vært i Sverige og Danmark, og vi har av den grunn satt oss mindre inn i alternativene, sier daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge.

Epsi i løpet av høsten intervjuet nesten 2000 personer som har penger investert i fond, aksjer eller øvrige verdipapirer om hvor fornøyde de er med sine leverandører av produkter og løsninger rundt sparing. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også