Epsis bærekraftråd til bankene: – Gjør bærekraftig bank «kult» og ettertraktet

Med rette tjenester, produkter og kommunikasjon er det mulig å ta en posisjon som en bærekraftig bank, mener Fredrik Høst i Epsi Norge. 
STYRKER OMDØMMET: – Gode initiativer innen bærekraft styrker omdømmet, tilfredsheten og ikke minst lojaliteten ute blant bankkundene, sier daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge. | Foto: EPSI Rating
STYRKER OMDØMMET: – Gode initiativer innen bærekraft styrker omdømmet, tilfredsheten og ikke minst lojaliteten ute blant bankkundene, sier daglig leder Fredrik Høst i Epsi Norge. | Foto: EPSI Rating

Epsis Bærekraftindeks for bankbransjen, som ble lagt frem i forrige uke, viser at selv om bankene har blitt relativt gode på bærekraftrapportering, når ikke kommunikasjonen om bankenes bærekraftinitiativer ut til kundene i tilstrekkelig grad.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også