DNB betaler fortsatt dagbøter

Har legitimert 98 prosent av kundene – er i løpende dialog med Finanstilsynet.
Konserndirektør for teknologi og tjenester i DNB, Maria Ervik Løvold, er usikker på om DNB vil nå målet om å legitimere 100 prosent av kundene tilfredsstillende.
Konserndirektør for teknologi og tjenester i DNB, Maria Ervik Løvold, er usikker på om DNB vil nå målet om å legitimere 100 prosent av kundene tilfredsstillende.

Alle norske banker har lagt ned en betydelig innsats i «Kjenn din kunde»-arbeid etter at dagens hvitvaskingsregelverk ble vedtatt. For DNB med selskapets 2,4 millioner kunder har arbeidet vært omfattende. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også