DNB betaler fortsatt dagbøter

Har legitimert 98 prosent av kundene – er i løpende dialog med Finanstilsynet.
Konserndirektør for teknologi og tjenester i DNB, Maria Ervik Løvold, er usikker på om DNB vil nå målet om å legitimere 100 prosent av kundene tilfredsstillende.
Konserndirektør for teknologi og tjenester i DNB, Maria Ervik Løvold, er usikker på om DNB vil nå målet om å legitimere 100 prosent av kundene tilfredsstillende.

Alle norske banker har lagt ned en betydelig innsats i «Kjenn din kunde»-arbeid etter at dagens hvitvaskingsregelverk ble vedtatt. For DNB med selskapets 2,4 millioner kunder har arbeidet vært omfattende. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også