Fana Sparebank tilbyr Himla-konseptet til kunder i banken som kvalifiserer til det

Advokat Andreas Dahlen Røijen mener at banker som har digitalkonsept må tilby konseptet til alle bankens kunder som kvalifiserer til det. Det er alt praksis i Fana Sparebank.
Administrerende direktør i Fana Sparebank, Lisbet K. Nærø. | Foto: Fana Sparebank / PR
Administrerende direktør i Fana Sparebank, Lisbet K. Nærø. | Foto: Fana Sparebank / PR

Advokat i advokatfirmaet Selmer, Andreas Dahlen Røijen, gikk nylig ut i FinansWatch og mente at den nye finansavtaleloven som trådte i kraft 1. januar, krever at banker som også har digitalkonsept, er nødt til å gi kvalifiserende kunder det samme tilbudet som hos digitalkonseptet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også