DNB forlater et sosialt medium: – Det er ikke kanalen der vi skaper og vedlikeholder relasjoner

Divisjonsdirektøren for DNBs innholdsavdeling sier banken vil forlate ett sosialt medium og prioritere andre i 2024.
GODE SAMTALER: Divisjonsdirektør for DNBs innholdsavdeling, Pernille Borchgrevink-Lai, mener god dialog med følgerne er viktig på sosiale medier. | Foto: Stig B. Fiksdal
GODE SAMTALER: Divisjonsdirektør for DNBs innholdsavdeling, Pernille Borchgrevink-Lai, mener god dialog med følgerne er viktig på sosiale medier. | Foto: Stig B. Fiksdal

Divisjonsdirektør for DNBs innholdsavdeling, Pernille Borchgrevink-Lai, sier X er en av kanalene DNB kommer til å kvitte seg med i løpet av året

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også