DNBs innholdssjef mener banken bommet på målgruppen med brødbaketips

Reaksjonene på DNBs sparetips om brødbaking viser hvor viktig det er å tilpasse budskapet i forhold til kommunikasjonskanalen, mener Pernille Borchgrevink-Lai i DNB.
FEIL MÅLGRUPPE: Divisjonsdirektør for DNBs innholdsavdeling, Pernille Borchgrevink-Lai sier responsen på bankes innlegg kan variere betydelig fra kanal til kanal. | Foto: DNB
FEIL MÅLGRUPPE: Divisjonsdirektør for DNBs innholdsavdeling, Pernille Borchgrevink-Lai sier responsen på bankes innlegg kan variere betydelig fra kanal til kanal. | Foto: DNB

DNB avsluttet 2023 med det som av enkelte medier ble omtalt som «kundestorm» da banken oppfordret folk til å bake brød for å spare penger.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også