Storebrand faller på pensjonsbarometer: Håper digital satsing skal snu trenden

Storebrand har i årets Bedriftpensjonsbarometer gått fra fjorårets topp-plassering til å bli et av de tre pensjonsselskapene som kommer dårligst ut. 
OPPKJØP: – Vi har det siste året fått mange nye kunder, blant annet gjennom oppkjøp, og vi jobber fortsatt med å få kundene inn på våre digitale løsninger og levere de beste kundeopplevelsene, sier kommunikasjonsansvarlig Økonomi og Finans Andreas Nyheim i Storebrand. | Foto: Storebrand.
OPPKJØP: – Vi har det siste året fått mange nye kunder, blant annet gjennom oppkjøp, og vi jobber fortsatt med å få kundene inn på våre digitale løsninger og levere de beste kundeopplevelsene, sier kommunikasjonsansvarlig Økonomi og Finans Andreas Nyheim i Storebrand. | Foto: Storebrand.

Aalunds Bedriftspensjonsbarometer måler hvor fornøyde tjenestepensjonskundene i Norge er. Siden fjorårets undersøkelse har Storebrand falt ut av topp tre i målingen. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også