Denne kompetansen etterlyser bankene for fremtiden

Dypere teknologiforståelse, og evnen til å tilegne seg ny kompetanse trekkes frem som viktige faktorer når bankene søker morgendagens ansatte.
INNER DE BESTE: Konserndirektør i People i DNB, Anne Sigrun Moen, tror ikke KI utkonkurrerer folk i fremtiden. | Foto: Stig B. Fiksdal, DNB
INNER DE BESTE: Konserndirektør i People i DNB, Anne Sigrun Moen, tror ikke KI utkonkurrerer folk i fremtiden. | Foto: Stig B. Fiksdal, DNB

– I DNB ansetter vi gjerne teknologer, jurister og økonomer, men vi leter også aktivt etter kandidater med andre bakgrunner og erfaringer. Digital kompetanse kombinert med forretningsforståelse blir også stadig viktigere da vi aktivt bruker teknologi for å gjøre hverdagen bedre for kundene våre, sier konserndirektør People i DNB, Anne Sigrun Moen, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også