Ny leder for kundeopplevelse i Flekkefjord Sparebank

Har gått fra kunderådgiver til medlem av ledergruppen på knappe to år.
Mikal Ringsbye (27) er ny leder for kundeopplevelse og forretningsutvikling i Flekkefjord Sparebank. | Foto: Flekkefjord Sparebank
Mikal Ringsbye (27) er ny leder for kundeopplevelse og forretningsutvikling i Flekkefjord Sparebank. | Foto: Flekkefjord Sparebank

Mikal Ringsbye (27) er ny leder for kundeopplevelse og forretningsutvikling i Flekkefjord Sparebank. Ringsbye startet som finansiell rådgiver i banken i 2021 etter endt utdannelse og ble etter et halvt år leder for bankens avdeling i Lund. Nå trer han inn i bankens ledergruppe.

– Mitt nye ansvar som leder for kundeopplevelse og forretningsutvikling i Flekkefjord Sparebank representerer en fantastisk mulighet for meg til å bidra til bankens vekst og ta oss gjennom nye utfordringer. Jeg er utrolig takknemlig for tilliten som er vist meg, og jeg er fast bestemt på å bruke min lidenskap for innovasjon og min faglige kompetanse til å forme bankens strategi og levere enestående kundeopplevelser, sier Ringsbye i en pressemelding. 

Banken er glad for å få på plass en såpass ung leder, som representant for en ny generasjon av ledere. 

– Som en ung leder er jeg stolt over å representere en ny generasjon som bringer med seg nye perspektiver og idéer, og jeg er klar til å jobbe sammen med det dedikerte teamet i Flekkefjord Sparebank for å skape en moderne og fremtidsrettet bank. Jeg ser frem til å utforske nye muligheter, bygge sterke kunderelasjoner og sikre at banken fortsetter å være en pålitelig partner for våre kunder i det stadig skiftende og konkurranseutsatte marked, sier Ringsbye.

Ringsbye er utdannet siviløkonom ved Høgskolen i Agder.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også