Teamleder i If mener selskapet må være flink til å se hva kundenes behov blir fremover
![Illustrasjonsbilde. | Foto: Vidar Ruud / NTB](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12580933.ece/ALTERNATES/schema-16_9/NTB_LbW8lI8Qo00.jpg)
– Jeg tror også at arbeidshverdagen har blitt påvirket av det faktum at jeg må tenke annerledes og stadig endre atferd for å klare å opprettholde en god arbeidsdag, sier hun til Finansfokus.
Hun trekker frem at endringene i arbeidsmåte og tankegang i If de siste årene har gjort henne mer endringsvillig og beslutningsdyktig.
Men det hun likevel vil trekke frem er da kundesenteret ble pakket ned på en eneste dag.
– Det var en samarbeidsvilje, samhandling og dugnadsånd som ble vist den dagene. Jeg tror også det knyttet oss nærmere hverandre som lag for fremtiden, sier Winther til Finansfokus.
Hun mener If må være gode på hva som er kundenes behov i fremtiden.
– Alle disse atferdsendringene i markedet må vi som selskap avdekke for å kunne skreddersy produkter som dekker behovene til kundene, sier Winther til Finansfokus.
Iman Winkelman ansatt som direktør i Sparebankforeningen
Helgeland Sparebank: Få nyansettelser gjør det vanskelig å skape kjønnsbalanse