Kundeserviceprisen til Tryg

Forsikringsselskapet slo Gjensidige og Storebrand om pallplassene i SeeYou sin kundemåling. 
Foto: Tryg
Foto: Tryg

- Dette er en enorm anerkjennelse av arbeidet vi gjør for kundene hver eneste dag, enten kundene tar kontakt med oss på nett, chat, e-post eller telefon, sier Robin Sandal, direktør for kundedivisjonen i Tryg.

SeeYou er Norges ledende selskap innenfor måling av kundeopplevelser i butikk og på kundesentre. I konkurransen blir selskapene målt på svar- og ventetid, mottak og velkomst, kundebehandleren og totalinntrykket.

Prisen er et bevis på at kontinuerlig utvikling satt i system med spesialisering og målrettet trening gir resultater over tid, sier Sandal.

– At vi tar førsteplassen i en av de tøffeste konkurransene innen kundeservice bekrefter at vi har rådgivere av høy kvalitet. Denne prisen er til alle i hele kundedivisjonen i Tryg.

Tryg kom i fjor på en tredje plass i den samme konkurransen. Det siste året har Tryg jobbet med å samkjøre betjente og digitale kanaler, og Sandal sier at en bedre samhandling rundt kundereisen har gitt en bedre opplevelse for kundene.

– Å koble mennesker og maskin sammen, slik vi har gjort det siste året, har blitt tatt svært godt imot av kundene våre.


Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også