Gjensidige kjører på med advarsler mot sprengkulde og snøskader, men sier det er vanskelig å måle effekten

Kommunikasjonssjef i Gjensidige, Bjarne Aani Rysstad, forteller at kommunikasjon i media er en viktig del av selskapets strategi for å forebygge skader under snøkaoset som har herjet sørlandet. 
– VANSKELIG: Kommunikasjonssjef i Gjensidige, Bjarne Aani Rysstad, sier til FinansWatch at det er vanskelig å måle effekten av skadeforebygging.
– VANSKELIG: Kommunikasjonssjef i Gjensidige, Bjarne Aani Rysstad, sier til FinansWatch at det er vanskelig å måle effekten av skadeforebygging.

Årets første uke har bydd på et ordentlig uvær flere stedet i landet. Spesielt på Sørlandet har det gått hardt for seg, med store mengder snø og vind som har bydd på problemer. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også