Gjensidige kjører på med advarsler mot sprengkulde og snøskader, men sier det er vanskelig å måle effekten
Kommunikasjonssjef i Gjensidige, Bjarne Aani Rysstad, forteller at kommunikasjon i media er en viktig del av selskapets strategi for å forebygge skader under snøkaoset som har herjet sørlandet.
![– VANSKELIG: Kommunikasjonssjef i Gjensidige, Bjarne Aani Rysstad, sier til FinansWatch at det er vanskelig å måle effekten av skadeforebygging.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12798889.ece/ALTERNATES/schema-16_9/bjarne%2520rysstad%2520gjensidige.jpg)
av TRYM ISAKSEN
Årets første uke har bydd på et ordentlig uvær flere stedet i landet. Spesielt på Sørlandet har det gått hardt for seg, med store mengder snø og vind som har bydd på problemer.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.