Fremtind-topp: – Vi er ikke fornøyde med å ligge nederst på listen

Men tiltak for å imøtekomme kundenes behov er i ferd med å snu trenden for Fremtind, som i flere markeder opplever et løft i kundetilfredsheten sammenlignet med fjorårets Epsi-kåring. 
TILTAK: – Vi har iverksatt flere tiltak og aktiviteter for å imøtekomme kundenes ønske om tettere oppfølging og bedre informasjon i året som har vært. Det er vi glade for at vi ser resultatene av, sier konserndirektør for bedriftsmarked Stine Ørbech Falck i Fremtind. | Foto: Fremtind
TILTAK: – Vi har iverksatt flere tiltak og aktiviteter for å imøtekomme kundenes ønske om tettere oppfølging og bedre informasjon i året som har vært. Det er vi glade for at vi ser resultatene av, sier konserndirektør for bedriftsmarked Stine Ørbech Falck i Fremtind. | Foto: Fremtind

Som forsikringsselskapet til både DNB og Sparebank 1 har Fremtind ulike resultater i privatmarkedet i årets Epsi-undersøkelse. DNB havner nederst, med en skår på 65,2, som er DNBs dårligste resultat i Epsis forsikringsstudie, mens Sparebank 1 havner på 8. plass (71,8), og er det selskapet med størst fremgang i årets måling. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også