Fremtind: Satser på partnerskap med tredjepart
Gjennom partnerskap har Fremtind styrket forretningsmodellen og sin posisjon i bransjen. Fremover vil de ha enda flere partnerskap.
![FORSTERKER: – Partnerskapet er med på å styrke oss når det skjer endringer i markedet, sier direktør kommunikasjon og merkevare Kristin Vetleseter i Fremtind. | Foto: Fremtind](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13796270.ece/ALTERNATES/schema-16_9/kristin%2520vetleseter1.jpg)
Fremtinds forretningsmodell er «forsikring i bank». De når ut til store deler av landets befolkning gjennom Sparebank 1 og DNB, og i organisasjonsmarkedet samarbeider de med LO og Norsk sykepleierforbund, hvor de tilbyr kollektive og individuelle forsikringer som medlemsfordeler.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.