EPSI svarer på kritikk: Naturlig med ulike funn i interne og eksterne undersøkelser
Enkelte forsikringsselskaper sier de ikke kjenner seg igjen i resultatene de får i årets EPSI-undersøkelse. – Dersom noen mener at målingen ikke gir et korrekt bilde så kan de kontakte EPSI for en nærmere gjennomgang av resultatene, svarer daglig leder i EPSI Rating Norge til FinansWatch.
EPSI har siden 2004 undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge, og resultatene fra undersøkelsen er basert på dybdeintervjuer med over 3200 personer og bedrifter i Norge.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Bankene har fått mindre tilfredse og lojale kunder
For abonnenter