Bankene har fått mindre tilfredse og lojale kunder
Kundetilfredsheten faller i krisetider, viser årets bankstudie fra EPSI. – Mange av både bedrifts- og privatkundene sier de opplever at banken ikke er der for dem når de trenger det, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch.
![Fredrik Høst er daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: Øyvind Krabberød](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12442493.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Fredrik%2520H%25C3%25B8st.png)
Høst trekker frem at årets bankundersøkelse fra EPSI viser at forskjellene mellom de beste og de dårlige bankene øker. I tillegg er forskjellen mellom dem som får aktiv kunderådgivning og de som ikke gjør blitt større.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.