Bankene har fått mindre tilfredse og lojale kunder

Kundetilfredsheten faller i krisetider, viser årets bankstudie fra EPSI.  – Mange av både bedrifts- og privatkundene sier de opplever at banken ikke er der for dem når de trenger det, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch.
Fredrik Høst er daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: Øyvind Krabberød
Fredrik Høst er daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: Øyvind Krabberød

Høst trekker frem at årets bankundersøkelse fra EPSI viser at forskjellene mellom de beste og de dårlige bankene øker. I tillegg er forskjellen mellom dem som får aktiv kunderådgivning og de som ikke gjør blitt større.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også