Bankundersøkelsen slår fast at kunderådgiverne har gjort en solid jobb med å bygge kunderelasjoner

Bankenes kunderådgivere på privatmarkedet bidrar til at kundene føler seg godt ivaretatt, det viser EPSI sine målinger gjennom flere år. Også i år får kunderådgiverne meget gode tilbakemeldinger. – Men andelen privatkunder som har kunderådgivere er lavere enn noen gang før, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch.
Resultatene i undersøkelsen viser at det er langt flere menn enn kvinner som har kunderådgivere. | Foto: Colourbox (illustrasjonsbilde)
Resultatene i undersøkelsen viser at det er langt flere menn enn kvinner som har kunderådgivere. | Foto: Colourbox (illustrasjonsbilde)

– Det at færre har tilgang på god kunderådgivning bidrar i sum til å trekke kundetilfredsheten i negativ retning, legger han til.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også