Bankundersøkelsen slår fast at kunderådgiverne har gjort en solid jobb med å bygge kunderelasjoner
Bankenes kunderådgivere på privatmarkedet bidrar til at kundene føler seg godt ivaretatt, det viser EPSI sine målinger gjennom flere år. Også i år får kunderådgiverne meget gode tilbakemeldinger. – Men andelen privatkunder som har kunderådgivere er lavere enn noen gang før, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch.
![Resultatene i undersøkelsen viser at det er langt flere menn enn kvinner som har kunderådgivere. | Foto: Colourbox (illustrasjonsbilde)](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12442499.ece/ALTERNATES/schema-16_9/COLOURBOX%2520kunder%25C3%25A5dgivning.jpg)
– Det at færre har tilgang på god kunderådgivning bidrar i sum til å trekke kundetilfredsheten i negativ retning, legger han til.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.