Kundetilfredsheten hos forsikringsselskapene: – Noen selskaper har åpenbart vært bedre på å vedlikeholde kunderelasjonen
– Forsikringsbransjen gjør det forholdsvis bra i en usikker tid. Men koronakrisen påvirker kundeopplevelsen. Tilfredsheten blant bedriftskundene går tilbake, mens det for privatmarkedet er på stedet hvil, konkluderer Fredrik Høst, daglig leder for EPSI Rating Norge, etter at EPSI for 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Men Høst legger til at det er store variasjoner mellom selskapene.
– Noen forsikringsselskaper har åpenbart vært bedre enn andre på å vedlikeholde kunderelasjonen i en tid med mye usikkerhet, sier Høst til FinansWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.