FinansWatch

Kundetilfredsheten hos forsikringsselskapene: – Noen selskaper har åpenbart vært bedre på å vedlikeholde kunderelasjonen

– Forsikringsbransjen gjør det forholdsvis bra i en usikker tid. Men koronakrisen påvirker kundeopplevelsen. Tilfredsheten blant bedriftskundene går tilbake, mens det for privatmarkedet er på stedet hvil, konkluderer Fredrik Høst, daglig leder for EPSI Rating Norge, etter at EPSI for 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Men Høst legger til at det er store variasjoner mellom selskapene.

Fredrik Høst er daglig leder for EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating

– Noen forsikringsselskaper har åpenbart vært bedre enn andre på å vedlikeholde kunderelasjonen i en tid med mye usikkerhet, sier Høst til FinansWatch.

Frende på topp

Les hele artikkelen

Få 21 dagers fri tilgang.
Ingen kredittkort nødvendig.

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Runa Opdal Kerr: – For finansnæringen som helhet går det sakte

Finans Norge er en av eierne av Kvinner i Finans Charter som har som mål å få opp andelen kvinnelige ledere i finansnæringen. – Vi må tørre å sette hårete mål, jobbe systematisk og ikke minst vise i praksis at resultatene er så viktige at de belønnes, sier arbeidslivsdirektør Runa Opdal Kerr i Finans Norge.

Nytt utvalg går gjennom hele skattesystemet

Norge mot 2025-utvalget anbefalte å sette ned et eget utvalg for en helhetlig gjennomgang av skattesystemet. Regjeringen har nå bedt professor Ragnar Torvik lede dette arbeidet.

Les også

Relaterte

Siste Nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger