FinansWatch

Kundetilfredsheten hos forsikringsselskapene: – Noen selskaper har åpenbart vært bedre på å vedlikeholde kunderelasjonen

– Forsikringsbransjen gjør det forholdsvis bra i en usikker tid. Men koronakrisen påvirker kundeopplevelsen. Tilfredsheten blant bedriftskundene går tilbake, mens det for privatmarkedet er på stedet hvil, konkluderer Fredrik Høst, daglig leder for EPSI Rating Norge, etter at EPSI for 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Men Høst legger til at det er store variasjoner mellom selskapene.

Fredrik Høst er daglig leder for EPSI Rating Norge. Foto: EPSI Rating

– Noen forsikringsselskaper har åpenbart vært bedre enn andre på å vedlikeholde kunderelasjonen i en tid med mye usikkerhet, sier Høst til FinansWatch.

Frende på topp

Les denne artikkelen gratis

Registrer deg med e-post.
Ingen kredittkort nødvendig.

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Relaterte