Kundetilfredsheten hos forsikringsselskapene: – Noen selskaper har åpenbart vært bedre på å vedlikeholde kunderelasjonen

– Forsikringsbransjen gjør det forholdsvis bra i en usikker tid. Men koronakrisen påvirker kundeopplevelsen. Tilfredsheten blant bedriftskundene går tilbake, mens det for privatmarkedet er på stedet hvil, konkluderer Fredrik Høst, daglig leder for EPSI Rating Norge, etter at EPSI for 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Men Høst legger til at det er store variasjoner mellom selskapene.
Fredrik Høst er daglig leder for EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating
Fredrik Høst er daglig leder for EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating

– Noen forsikringsselskaper har åpenbart vært bedre enn andre på å vedlikeholde kunderelasjonen i en tid med mye usikkerhet, sier Høst til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også