FinansWatch

Kundetilfredsheten hos forsikringsselskapene: – Noen selskaper har åpenbart vært bedre på å vedlikeholde kunderelasjonen

– Forsikringsbransjen gjør det forholdsvis bra i en usikker tid. Men koronakrisen påvirker kundeopplevelsen. Tilfredsheten blant bedriftskundene går tilbake, mens det for privatmarkedet er på stedet hvil, konkluderer Fredrik Høst, daglig leder for EPSI Rating Norge, etter at EPSI for 17. gang har EPSI undersøkt kundetilfredsheten blant forsikringsselskapene i Norge. Men Høst legger til at det er store variasjoner mellom selskapene.

Fredrik Høst er daglig leder for EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating

– Noen forsikringsselskaper har åpenbart vært bedre enn andre på å vedlikeholde kunderelasjonen i en tid med mye usikkerhet, sier Høst til FinansWatch.

Frende på topp

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Instabank: – Vi er overrasket

Instabank håper fremdeles at Lunar skal klare å kjøpe dem, selv om Lunar har fått utfordringer med å skaffe nødvendig kapital.

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch