Nordea jobber for å forbedre tilgjengeligheten for kundene, spesielt de mindre bedriftskundene

Kundetilfredsheten blant bedriftskundene i Nordea øker for tredje året på rad. Derfor sover Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet, godt, selv om banken havner nest nederst blant bankene EPSI har undersøkt. – Vi er ikke fornøyde med scoren, vi burde gjort det vesentlig bedre. Men vi har god utvikling, sier Brenden til FinansWatch.
– Utfordringen er å digitalisere og samtidig klare å være en personlig bank slik vår ambisjon er, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea
– Utfordringen er å digitalisere og samtidig klare å være en personlig bank slik vår ambisjon er, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi har ambisjoner om at vi skal videre opp, men mens bransjen faller tre prosentpoeng, har vi en fremgang på 1,3. Så vi går motstrøms, og er fornøyd med at innsatsen vi gjør for våre kunder har båret frukter, legger han til.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Skal inneholde minst 6 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå


Les også