Nordea jobber for å forbedre tilgjengeligheten for kundene, spesielt de mindre bedriftskundene

– Vi har ambisjoner om at vi skal videre opp, men mens bransjen faller tre prosentpoeng, har vi en fremgang på 1,3. Så vi går motstrøms, og er fornøyd med at innsatsen vi gjør for våre kunder har båret frukter, legger han til.
Les hele artikkelen
Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
- Adgang til alle låste artikler
- Motta våre daglige nyhetsbrev
- Full tilgang i vår app
Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler:
Sparebanken Sogn og Fjordane scorer høyt på relasjonene
For abonnenter