FinansWatch

Nordea jobber for å forbedre tilgjengeligheten for kundene, spesielt de mindre bedriftskundene

Kundetilfredsheten blant bedriftskundene i Nordea øker for tredje året på rad. Derfor sover Jon Brenden, leder for bedriftsmarkedet, godt, selv om banken havner nest nederst blant bankene EPSI har undersøkt. – Vi er ikke fornøyde med scoren, vi burde gjort det vesentlig bedre. Men vi har god utvikling, sier Brenden til FinansWatch.

– Utfordringen er å digitalisere og samtidig klare å være en personlig bank slik vår ambisjon er, sier Jon Brenden i Nordea. | Foto: Nordea

– Vi har ambisjoner om at vi skal videre opp, men mens bransjen faller tre prosentpoeng, har vi en fremgang på 1,3. Så vi går motstrøms, og er fornøyd med at innsatsen vi gjør for våre kunder har båret frukter, legger han til.

Fokusert på de mindre bedriftskundene

Allerede abonnent? Logg inn.

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis.
Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1360 kr per kvartal.

Abonnér her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger.

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Mer fra FinansWatch

Les også

Relaterte

Siste nytt

Stillinger

Se flere stillinger

Se flere stillinger

Siste nytt fra EiendomsWatch

Siste nytt fra AdvokatWatch