Bankenes bedriftskunder er nå vesentlig mindre tilfredse enn i fjor

– Bedriftskundene mener banken deres er dårligere på oppfølging og informasjon. I tillegg savner de at banken på eget initiativ tar kontakt med dem, sier Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norge, til FinansWatch. Bankene i Eika Alliansen har de mest fornøyde kundene i år som i fjor, mens DNB er på bunn også i bedriftsmarkedet.
Fredrik Høst er daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating
Fredrik Høst er daglig leder i EPSI Rating Norge. | Foto: EPSI Rating

– Årets bankundersøkelse skiller seg ut ved at vi ser en tydelig endring i bedriftenes oppfattelse av bankene, sier Høst og legger til:

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også