Renteradar inngår samarbeid med Amedia for å nå ut til flere

Mediekonsernet Amedia vil bruke Renterader mer aktivt virksomhet.
Gunnar Stavrum, ansvarlig redaktør i Amedia avisen Nettavisen, og Ole-Martin Brekke, direktør for Strategi og Vekst i Amedia, har tro på partnerskapet med Renteradar. | Foto: Henrik Wiese-Hansen/ Nettavisen
Gunnar Stavrum, ansvarlig redaktør i Amedia avisen Nettavisen, og Ole-Martin Brekke, direktør for Strategi og Vekst i Amedia, har tro på partnerskapet med Renteradar. | Foto: Henrik Wiese-Hansen/ Nettavisen

Mediekonsernet Amedia, har inngått ett samarbeid med Renteradar, det skriver Amedia i en pressemelding. Ifølge Amedias egne hjemmesider når de daglig mer enn to millioner lesere gjennom 105 lokale, regionale og nasjonale titler. Gjennom partnerskapet med Renteradar, er ambisjonen å tilgjengeliggjøre informasjon om lånevilkår for privatpersoner. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også