Sparebanken Vest er årets markedsfører

Sparebanken Vest med kampanjen «Jenter vil mer» stakk av med seieren.
F.v Giske Eggen og Tonje Marie Schreiner i Sparebanken Vest. | Foto: Yngve Garen Svardal
F.v Giske Eggen og Tonje Marie Schreiner i Sparebanken Vest. | Foto: Yngve Garen Svardal

Torsdag 6. juni ble årets markedsfører kåret i Bergen, og vinneren ble Sparebanken Vest med sin kampanje «Jenter vil mer» skriver KOM24.

Kampanjes budskap var å sette lys på at jenter som spiller fotball vil mer enn hva omverden tror.

Tonje Marie Schreiner, markedsdirektør i Sparebanken Vest forteller at «prisen betyr faktisk veldig mye».

– Dette har blitt en bevegelse som treffer mange, og er mer enn en kampanje. Vi får henvendelser fra flere som føler på problemstillingen med at jenter blir undervurdert i sport, forteller Giske Egen, ansvarlig for samfunnsutbytte i Sparebanken Vest til KOM24.

Ifølge bransjeavisen var mediebudsjettet på en million kroner fordelt på tre måneder. 

Del artikkel

Relaterte artikler

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også