Slik jobber Nordea inn mot generasjon Z

Jakten på de yngste kundene krever fart, presisjon og evne til å engasjere, mener Cecilie Svegaarden i Nordea. Markedssjefen opplever at kundene mellom 18 og 24 år kan være spesielt utfordrende å nå.
DIGITALT FOKUS: Leder for marked og kundekommunikasjon i Nordea, Cecilie Svegaarden, forteller det er stor fokus på det digitale hos de unge kundene deres. | Foto: Nordea
DIGITALT FOKUS: Leder for marked og kundekommunikasjon i Nordea, Cecilie Svegaarden, forteller det er stor fokus på det digitale hos de unge kundene deres. | Foto: Nordea

Kunder i alderen 18 til 30 år er mer selvbetjente og vektlegger andre ting enn tidligere generasjoner mener leder for marked og kundekommunikasjon i Nordea, Cecilie Svegaarden.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også