KI-sjef sier teknologien frigjør tid til relasjonsbygging med kundene

Det er ingen grunn til å bekymre seg for at inntreden av kunstig intelligens vil slå negativt ut på bankenes relasjon til kundene, mener Charl Maree i SR-Bank.
GAME-CHANGER: – KI er en «game-changer» som kommer til å endre måten vi jobber på og hvordan vi samhandler med kundene, sier Chief Data Analytics Officer Charl Maree i SR-bank. | Foto: SR-Bank
GAME-CHANGER: – KI er en «game-changer» som kommer til å endre måten vi jobber på og hvordan vi samhandler med kundene, sier Chief Data Analytics Officer Charl Maree i SR-bank. | Foto: SR-Bank

Charl Maree har skrevet en doktorgrad om ansvarlig kunstig intelligens, og har stillingen som Chief Data Analytics Officer i SR-bank. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også