Sbanken adresserer egen troverdighet i melding til kundene

I en liste med spørsmål og svar rundt endringene i Sbanken-konseptet, svarer Sbanken også på spørsmålet om de forventer at kundene skal tro på det de nå sier. 
SPØRSMÅL OG SVAR: Det er mye som skal kommuniseres i forbindelse med endringene i Sbanken-konseptet.
SPØRSMÅL OG SVAR: Det er mye som skal kommuniseres i forbindelse med endringene i Sbanken-konseptet.

Torsdag ettermiddag sendte Sbanken ut en e-post til kundene med overskriften «Dere har spurt – vi svarer».

I e-posten skriver Sbanken at de har fått «veldig mange spørsmål om hva som skjer videre». E-posten leder kundene videre til en side med spørsmål og svar rundt endringene som nå gjennomføres.

Blant spørsmålene er det spørsmål om Sbanken skal legges ned, om gebyrer og om ««appen blir elendig».

Det siste spørsmålet på siden er: Forventer vi at dere skal tro på det vi sier nå?

Sbanken svarer spørsmålet slik:

«Vi håper jo det, men vi skjønner også at endringer fører til usikkerhet. Vi vet at det vi jobber med blir bra, og vi gleder oss til denne fasen med store endringer er over, sånn at vi igjen kan ha fullt fokus på å bevise at vi fortsatt skal fortjene å ha deg som kunde.»

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også