Bank- og finansbransjen kjøper mer reklameplass enn fjoråret

Ferske tall fra analyseselskapet Nielsen viser at bank- og finansselskap øker budsjettet på annonseringer. Kundene er mer observante på gode tilbud, mener førsteamanuensis på BI.
REKLAME: Bank- og finansbransjen bruker store summer på annonser. | Foto: TRY for DNB
REKLAME: Bank- og finansbransjen bruker store summer på annonser. | Foto: TRY for DNB

– Vi registrerer at det er økende konkurranse, og at noen av våre fremste konkurrenter investerer mer i synlighet enn tidligere år, forteller Gro Grotle, til FinansWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også