Handelsbanken utvider marked- og kommunikasjonsavdelingen

Banken har ambisjoner om å ta en tydeligere posisjon i markedet, og ansetter fem personer til markeds- og kommunikasjonavdelingen. 
ANSETTER: Handelsbanken slår på stortromma og henter fem nye ansikter til markeds- og kommunikasjonsavdelingen. | Foto: Bård Gudim.
ANSETTER: Handelsbanken slår på stortromma og henter fem nye ansikter til markeds- og kommunikasjonsavdelingen. | Foto: Bård Gudim.

Handelsbanken opplyser i en pressemelding at banken har ansatt fem nye personer til markeds- og kommunikasjonsavdelingen.

Nina Hasle kommer fra Danske Bank og er ansatt som ansvarlig for event. Ellen Katrine Sveen er ansatt som webkoordinator. Hun kommer fra en stilling som UX-designer i Boligmappa. 

Roy Christian Andersen hentes fra Nordea, og blir ansvarlig for videoproduksjon. Puja Agarwal blir senior markedsfører. Han kommer fra Coop Extra, der han har vært markedssjef. Daniel Gauslaa blir ansvarlig for sosiale medier i Handelsbanken. Han kommer fra stillingen som innholdsprodusent i Dagens Næringsliv. 

Banken opplyser at det var mellom 80 og 200 søkere til hver av de ledige stillingene. 

– Det var utrolig gøy med så stor interesse for å jobbe i Handelsbanken. Vi kunne virkelig velge på øverste hylle, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Handelsbanken, Lars N. Sæthre, i pressemeldingen. 

Tidligere i høst ansatte banken også Silje Bjerkenes Løken som markedssjef, i tillegg til Kristian Ralger som kommunikasjonssjef. 

– Handelsbanken er på en offensiv vekstreise. Vi utvikler nye tilbud til kundene, vant de viktige avtalene med Akademikerne Pluss og Tekna, og skal fremover ta en mye tydeligere posisjon i markedet. Til denne spennende markeds- og kommunikasjonsjobben trenger vi enda flere flinke folk, sier Sæthre. 

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også