Spiten om 2024: – Det viktigste er å øke kundetilfredsheten

JULEPRATEN: DNBs konserndirektør for personmarkedet, Ingjerd Blekeli Spiten, vil gjerne jobbe litt mindre i 2024, men vekst og økt kundetilfredshet skal også leveres. 
NYTTÅRSFORSETT: DNBs Ingjerd Blekeli Spiten sier hun gjerne vil stå opp tidligere, men da må hun også klare å legge seg tidligere. | Foto: Stig B. Fiksdal / DNB
NYTTÅRSFORSETT: DNBs Ingjerd Blekeli Spiten sier hun gjerne vil stå opp tidligere, men da må hun også klare å legge seg tidligere. | Foto: Stig B. Fiksdal / DNB
LASSE LØNNEBOTN

Ingjerd Blekeli Spiten er kåret til en av Norges 100 mektigste kvinner av bladet Kapital, og det er det en god grunn til: Hun har ansvaret for DNB-kundenes private boliglån, lån som utgjør mange hundre milliarder kroner. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også