Nordeas kundesenter kan få opp mot 8000 henvendelser om dagen

I økonomisk usikre tider kan det være hektisk på jobb for bankens kundeserviceavdeling. 
KUNDEBEHANDLING: Teamleder Endre Fotland Hough, og teamkoordinator Victoria Tobiassen i Nordea i telefon med en kunde. | Foto: Trym Isaksen
KUNDEBEHANDLING: Teamleder Endre Fotland Hough, og teamkoordinator Victoria Tobiassen i Nordea i telefon med en kunde. | Foto: Trym Isaksen

– Når det gjøres endringer i markedet, ved renteoppganger, eller rundt oppkjøpet av Nordea Direct er tilfeller der det var litt ekstra pågang. Men generelt går køen opp noen ganger uten at vi har oversikt over hvorfor. Det er veldig individuelt.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også