Bank 2 trener ansatte i psykisk helse – kan ikke møte fortvilelse med bankspråk

Bank 2 har endret på måten de kommuniserer med kundene sine på. 
RÅDGIVNING: – Det handler blant annet om å bli klar over hva de kundene vi snakker med hver dag faktisk opplever, sier Sebastian Mikolajczyk, leder for salg og marked i Bank2. | Foto: Synnøve Prytz Berset
RÅDGIVNING: – Det handler blant annet om å bli klar over hva de kundene vi snakker med hver dag faktisk opplever, sier Sebastian Mikolajczyk, leder for salg og marked i Bank2. | Foto: Synnøve Prytz Berset

Nylig ble verdensdagen for psykiske helse markert, i årets kampanje ble det oppfordret til å gjøre samfunnets viktigste møteplasser mer inkluderende. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også