Danske Bank: – Det er naturlig at tilfredsheten blant kundene påvirkes

Ifølge Epsi undersøkelsen, svarer 72 prosent av kundene til Danske Bank at de vurderer å bytte bank. Banken svarer med at de tar undersøkelsen til seg og vil følge opp tilbakemeldingene. 
Marthine Bodd Five, leder personmarked Danske Bank | Foto: Sturlason/Danske Bank
Marthine Bodd Five, leder personmarked Danske Bank | Foto: Sturlason/Danske Bank

Leder for personmarked i Danske Bank, Marthine Bodd Five, sier at det er en naturlig reaksjon fra markedet. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også