Nordea: Opplevelsen av kontoret skal være bra

På Nordeas norske hovedkontor har pandemien ført til endringer. Mye er det samme, men vesentlige endringer er gjort på hvordan de jobber, forteller senior kommunikasjonsrådgiver, Anja Lohne Holm.
Senior kommunikasjonsrådgiver, Anja Lohne Holm
Senior kommunikasjonsrådgiver, Anja Lohne Holm

Arbeidsliv: – Vi har lært mye, men vi lærer fortsatt. Det handler først og fremst om å levere til kundene våre, deretter bygge en god organisasjonskultur og så sikre at den enkelte har en fleksibilitet knyttet til behov og ønsker. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til FinansWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også